کد خبر: ۷۱۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
گروه بین الملل: تسلا مدلS پلید ثابت کرده است که در مسابقه درگ قدرتمند است.


گروه بین الملل: تسلا مدلS  پلید ثابت کرده است که در مسابقه درگ قدرتمند است.

به گزارش خبرخودرو، راه اندازی سه موتوره سدان الکتریکی به این خودرو 1020 اسب بخار قدرت می دهد و آن را در رده عملکردی مشابه با هایپرکارهای مدرن قرار می دهد. اما شکست ناپذیر نیست یک ویدیوی جدید نشان می‌دهد که یک خودروی گازسوز، یک بی ام و M3 کامپتیشن، هنوز هم می‌ تواند خودروی برقی را برای پیروزی به چالش بکشد.

M3 که در کنار تسلا قرار می گیرد 1039 اسب بخار قدرت تولید می کند که بیش از دو برابر زمان خروج از کارخانه بود. تام ریگلی پرفورمنس و R44 بی ام و را ساختند و اسب بخار را از طریق چندین ارتقاء به موتور شش توربوی دوقلو افزایش دادند. این موارد شامل خنک کننده بهبود یافته، سیستم اگزوز جدید، توربوشارژرهای ارتقا یافته، و عملکردهای بهتر است.

M3 باید با اتانول کار می‌ کرد تا خروجی خود را در برابر تسلا مدل S به حداکثر برساند. موتور سه‌ گانه الکتریکی کمی قدرت کمتری نسبت به بی ام و داشت، اما با سیستم چهار چرخ متحرک وارد مسابقه شد.

بی ام و در مسابقه افتتاحیه پیروز شد و در 9.7 ثانیه از خط پایان عبور کرد تا تسلا 10.2 ثانیه بود. تسلا در مسابقات دوم و سوم پیروز شد و M3 را با 0.1 ثانیه شکست داد – 9.7 در مقابل 9.8 ثانیه – اما بی ام و از خط پایان نیم مایلی جلوتر از مدل S گذشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"